
Możliwość ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z rozszerzeniem o zachorowanie na COVID-19 i kwarantannę
Gwarancja 100% zwrotu wpłat w przypadku zamknięcia granic, ośrodka narciarskiego lub hotelu
Bezkosztowa zmiana danych uczestnika do 10 dni przed wyjazdem
Opieka naszego przedstawiciela podczas każdego wyjazdu i na wszystkich etapach rezerwacji
Bezpieczeństwo na pokładzie autokaru
Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa i higieny podczas
podróży. Mając na celu zapewnienie maksymalnego poziomu ochrony pasażerów i kierowców przy
współpracy z przewoźnikiem na czas wyjazdu wdrażamy specjalne procedury sanitarne.
- praca klimatyzacji i wentylacji w systemie otwartym* – Obejrzyj film
- regularna wymiana filtrów flizelinowych
(filtrują powietrze z kurzu, roztoczy i innych drobnoustrojów wyciąganych z wewnątrz autokaru)
*Przy temperaturach zewnętrznych mieszczących się najczęściej w przedziale od 8 do 26°C system klimatyzacji pracuje maksymalnie w trybie świeżego powietrza (od 80 do 100%), co oznacza ciągłą, szybką wymianę powietrza co dwie minuty. W przypadku zarówno niższych jak i wyższych temperatur układy klimatyzacji przechodzą w tryb powietrza mieszanego. Wówczas wymiana świeżego powietrza we wnętrzu odbywa się co cztery minuty. Dla porównania: W pomieszczeniach mieszkalnych wymiana powietrza wymagana jest co najmniej raz na dwie godziny, a w biurach co najmniej raz na godzinę. Do tego dochodzą systemy filtrujące, które skutecznie oczyszczają powietrze z cząstek stałych.
Decydując się na wyjazd na narty z Wysocki-ski, wybierasz organizatora, który dba o Twoje bezpieczeństwo. Nasze autokary to pojazdy, które podlegają regularnym przeglądom technicznym i okresowej wymianie na nowsze modele. Mamy sprawne hamulce i skrzynie biegów, niezawodne opony zimowe i czujniki. Do fotela każdego pasażera zamocowane są pasy bezpieczeństwa.
Do prowadzenia pojazdów zatrudniamy wyłącznie doświadczonych kierowców – ekspertów jazdy po górskich drogach. Od lat dowożą naszych Klientów na miejsce nawet przy trudnych warunkach pogodowych. Jadąc z nami, możesz być pewien, że Twoje bezpieczeństwo jest w najlepszych rękach.
Ubezpieczenie – koszty leczenia za granicą
Wszyscy Klienci ubezpieczeni w ramach ubezpieczenia Colonnade Insurance S.A. podczas pobytu zagranicznego, mają zapewnioną ochronę w przypadku zdiagnozowanego zachorowania wywołanego przez COVID-19. Koszty leczenia w razie zachorowania Ubezpieczonego będą świadczone do pełnych sum ubezpieczenia. Prosimy mieć na uwadze, że Klientom, u których zostanie zdiagnozowany koronawirus, pomocy medycznej i opiekuńczej udzielą, w pierwszej kolejności, lokalne władze na miejscu, w którym przebywają. W wariancie Travel Protect International Premier Brązowy pokryjemy dodatkowo koszty zakwaterowania, wyżywienia i transportu powrotnego do Polski ubezpieczonego w razie jego obowiązkowej kwarantanny lub izolacji związanej z Covid-19, zaleconej i zorganizowanej przez służby medyczne kraju będącego celem podróży w limicie do 2 000 euro.- więcej
Ubezpieczenie – koszty rezygnacji
Osoby, które wykupią ubezpieczenie od kosztów rezygnacji (tylko takie, które obejmuje w swoim zakresie pandemię, bądź nie wyklucza objęcia podróżnego ochroną w przypadku jej wystąpienia), a przed wyjazdem lub na miejscu zostanie stwierdzone zachorowanie na Covid-19 (potwierdzone testem Sanepidu lub odpowiednich organów państwowych) i zostaną objęte kwarantanną to ubezpieczenie będzie działać i zwrot poniesionych kosztów bądź niewykorzystanych świadczeń w ramach OWU rezygnacji z podróży będzie realizowany przez ubezpieczyciela. W naszej ofercie proponujemy również ubezpieczenie od kosztów rezygnacji obejmujące swoim zakresem osoby, które nie zachorowały na koronawirusa, a zostały objęte kwarantanną przed wyjazdem lub w jego trakcie!
Pokrywa ono również koszty, którymi zostalibyśmy obciążeni w związku z koniecznością odbycia kwarantanny w trakcie wakacji, np. koszty zakwaterowania, wyżywienia, itp. jednak do kwoty nie wyższej niż suma ubezpieczenia. Ubezpieczyciel zorganizuje także powrót do miejsca zamieszkania w Polsce, jeżeli nie będziemy mogli wrócić zaplanowanym wcześniej środkiem transportu. Na życzenie klient otrzyma ofertę ubezpieczyciela spełniającą jego oczekiwania. Koszt uzależniony jest od ceny imprezy i rodzaju świadczeń i wyliczany jest każdorazowo indywidualnie. Szczegółowe informacje na temat oferowanego przez nas produktu znajdziecie Państwo tutaj.
Odwołanie wyjazdu
W przypadku kiedy będziemy zmuszeni odwołać imprezę wskutek decyzji administracyjnych polskich władz lub kraju docelowego wycieczki uniemożliwiających jej przeprowadzenie zwrócimy Państwu 100% wpłat w przeciągu 14 dni. Taka sytuacja miała miejsce w marcu 2020 kiedy zdecydowaliśmy o zwrocie kosztów wszystkim naszym klientom chętnym na takie rozwiązanie, nie korzystając z zapowiadanej i wkrótce wprowadzonej przez Rząd RP ustawy tzw. antycovidowej pozwalającej na zwrot wpłat przez touroperatorów po 180 dniach. Stabilna sytuacja finansowa firmy spowodowana wieloletnią ostrożną polityką działania w trudnym sektorze jakim jest turystyka pozwoliła na zgromadzenie kapitału, który został użyty do natychmiastowej wypłaty środków klientom.
Obostrzenia w podróżowaniu/kwarantanna
Jako profesjonalny organizator cały czas monitorujemy sytuację i dostosowujemy się do wszelkich oficjalnych rozporządzeń władz zarówno w Polsce, jak i w kraju docelowym.
Zachęcamy do śledzenia aktualnych informacji dla podróżujących zamieszczanych przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych:
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych