Bezpieczna rezerwacja

Bezpieczeństwo na pokładzie autokaru

Naszym priorytetem jest zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa i higieny podczas
podróży. Mając na celu zapewnienie maksymalnego poziomu ochrony pasażerów i kierowców przy
współpracy z przewoźnikiem na czas wyjazdu wdrażamy specjalne procedury sanitarne.

  • codzienne czyszczenie i dezynfekowanie powierzchni wspólnych tj. klamki, czy uchwyty
  • atestowany środek antybakteryjny do dezynfekcji rąk dostępny przy każdym wejściu do autokaru
  • ozonowanie pojazdu po każdej imprezie turystycznej za pomocą certyfikowanego urządzenia
    (podczas ozonowania ginie 99% wirusów, bakterii i drobnoustrojów)
  • praca klimatyzacji i wentylacji w systemie otwartym*  – Obejrzyj film
  • regularna wymiana filtrów flizelinowych
    (filtrują powietrze z kurzu, roztoczy i innych drobnoustrojów wyciąganych z wewnątrz autokaru)
  • wymiana filtrów kabinowych raz na miesiąc
  • czyszczenie i dezynfekcja parownika klimatyzacji raz na miesiąc
  • pomiar temperatury u pasażera w dniu wyjazdu z Polski
  • ankieta wstępnej kwalifikacji wypełniona przed wyjazdem autokaru w Alpy

*Przy temperaturach zewnętrznych mieszczących się najczęściej w przedziale od 8 do 26°C system
klimatyzacji pracuje maksymalnie w trybie świeżego powietrza (od 80 do 100%), co oznacza ciągłą,
szybką wymianę powietrza co dwie minuty. W przypadku zarówno niższych jak i wyższych temperatur
układy klimatyzacji przechodzą w tryb powietrza mieszanego. Wówczas wymiana świeżego powietrza
we wnętrzu odbywa się co cztery minuty. Dla porównania: W pomieszczeniach mieszkalnych wymiana
powietrza wymagana jest co najmniej raz na dwie godziny, a w biurach co najmniej raz na godzinę.
Do tego dochodzą systemy filtrujące , które skutecznie oczyszczają powietrze z cząstek stałych.

 

Ubezpieczenie – koszty leczenia za granicą

Wszyscy Klienci ubezpieczeni w ramach ubezpieczenia TU Europa S.A. podczas pobytu zagranicznego, mają zapewnioną ochronę w przypadku zdiagnozowanego zachorowania wywołanego przez COVID-19. Koszty leczenia
w razie zachorowania Ubezpieczonego będą świadczone do pełnych sum ubezpieczenia. Prosimy mieć na uwadze,
że Klientom, u których zostanie zdiagnozowany koronawirus, pomocy medycznej i opiekuńczej udzielą, w pierwszej kolejności, lokalne władze na miejscu, w którym przebywają. – więcej

Ubezpieczenie – koszty rezygnacji

Osoby, które wykupią ubezpieczenie od kosztów rezygnacji (tylko takie, które obejmuje w swoim zakresie pandemię, bądź nie wyklucza objęcia podróżnego ochroną w przypadku jej wystąpienia), a przed wyjazdem lub na miejscu zostanie stwierdzone zachorowanie na Covid-19 (potwierdzone testem Sanepidu lub odpowiednich organów
państwowych) i zostaną objęte kwarantanną to ubezpieczenie będzie działać i zwrot poniesionych kosztów bądź niewykorzystanych świadczeń w ramach OWU rezygnacji z podróży będzie realizowany przez ubezpieczyciela.
W naszej ofercie proponujemy również ubezpieczenie od kosztów rezygnacji obejmujące swoim zakresem osoby, które nie zachorowały na koronawirusa, a zostały objęte kwarantanną przed wyjazdem lub w jego trakcie!

Zwracamy jednak uwagę, że nie pokrywa ono kosztów, którymi zostalibyśmy obciążeni w związku z koniecznością
odbycia kwarantanny w trakcie wakacji, np. kosztów zakwaterowania, wyżywienia, itp. Ubezpieczyciel zorganizuje natomiast powrót do miejsca zamieszkania, jeżeli nie będziemy mogli wrócić zaplanowanym wcześniej środkiem transportu. Na życzenie klient otrzyma ofertę ubezpieczyciela spełniającą jego oczekiwania. Koszt uzależniony jest od ceny imprezy i rodzaju świadczeń i wyliczany jest każdorazowo indywidualnie. Zestawienie oferowanych przez nas produktów znajdziecie Państwo tutaj.

Odwołanie wyjazdu

Klient może odstąpić od umowy do 31 dni przed wyjazdem bez podania przyczyny. W przypadku kiedy będziemy zmuszeni odwołać imprezę wskutek decyzji administracyjnych polskich władz lub kraju docelowego wycieczki uniemożliwiających jej przeprowadzenie zwrócimy Państwu 100% wpłat w przeciągu 14 dni. Taka sytuacja miała miejsce w marcu 2020 kiedy zdecydowaliśmy o zwrocie kosztów wszystkim naszym klientom chętnym na takie rozwiązanie, nie korzystając z zapowiadanej i wkrótce wprowadzonej przez Rząd RP ustawy tzw. antycovidowej pozwalającej na zwrot wpłat przez touroperatorów po 180 dniach. Stabilna sytuacja finansowa firmy spowodowana wieloletnią ostrożną polityką działania w trudnym sektorze jakim jest turystyka pozwoliła na zgromadzenie kapitału, który został użyty do natychmiastowej wypłaty środków klientom.

Obostrzenia w podróżowaniu/kwarantanna

Aktualnie nie ma żadnych obostrzeń, które uniemożliwiałyby organizację podróży do krajów, w których planujemy nasze wyjazdy.
Jako profesjonalny organizator cały czas monitorujemy sytuację i dostosowujemy się do wszelkich oficjalnych rozporządzeń władz zarówno w Polsce, jak i w kraju docelowym.
Zachęcamy do śledzenia aktualnych informacji dla podróżujących zamieszczanych przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych:
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych